JellyPages.com

Tuesday 5 April 2011

1,2,3 cinta..!


 Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang
yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu..

  Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
 jagalah cintaku padanya,
 agar tidak melebihi cintaku padaMu..



 Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
izinkanlah aku menyentuh hati,
seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
agar tidak terjatuh aku dalam jurang semu..


 Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
 jagalah hatiku padanya,
 agar tidak berpaling dariMu..

 Ya Allah,sesungguhnya aku bermohon
padaMu untuk selalu mencintaiMu..

-perempuan2 yg keji utk laki2 yg keji, dan laki2 yg keji utk perempuan2 yg keji (pula), sedangkn perempuan2 yg baek utk laki2 yg baek, dan laki2 yg baek utk perempuan2 yg baek (pula)..-(surah An-Nur : ayat 26
sahabatku, cinta hakiki adalah cinta kepada Allah..cinta pada bunga,bunga akan layu..cinta pada manusia,manusia akan mati..tetapi,cinta pada Allah,selamanya akan kekal abadi..moga ktew sntiasa meraih cintaNya.. sekian,wasalam.. -anggerik rindu-





















No comments:

Post a Comment